Κυριακή 4 Φεβρουαρίου 2018

Αντιμετωπίζω τις ιώσεις - Δε φοβάμαι το γιατρό

Για να προστατεύσω την υγεία μου χρειάζομαι ασπίδα και δόρυ. Η ασπίδα θα με προφυλάξει από τους ιούς και τα μικρόβια. Γι' αυτό πρέπει να τρώω υγιεινά, να πλένω τα χέρια μου, να βουρτσίζω τα δόντια μου, να φοράω ζεστά ρούχα και να ξεκουράζομαι αρκετά. Αν όμως ο ιός καταφέρει να περάσει από την ασπίδα μου τότε θα χρησιμοποιήσω το δόρυ μου για να του επιτεθώ. Δηλαδή θα πάω στο γιατρό να με εξετάσει και να μου συστήσει την κατάλληλη θεραπεία, θα πάρω το φάρμακό μου, θα παραμείνω στο σπίτι τις ημέρες που είμαι άρρωστος για να αναρρώσω νωρίτερα και θα βάζω το χέρι μου όταν βήχω για να μην διασπείρω τον ιό.



Φτιάχνω το τσαντάκι του γιατρού 







Το περιεχόμενο




 και έτοιμα




ώρα να παίξω το γιατρό


Ευχαριστώ πολύ τη συνάδελφο και φίλη Βιβή Σκαναβή για τη βοήθειά της 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

View more:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...