Τρίτη 2 Ιουνίου 2015

Φτερωτοί Ταξιδιώτες - Μέρος 3


Παιχνίδι με κάρτες: Αναγνώριση πουλιών. Τα παιδιά καλούνται να βρουν τα ζευγάρια των πουλιών και να τα οναμάσουν. Γυρνάμε τις κάρτες από την ανάποδη όπου αναγράφεται το όνομα του πουλιού και ψάχνουν τα ζεύγη των καρτών.












Εξοικείωση με τις φωνές των πουλιών μέσα από αισθησιοκινητικά παιχνίδια - Ακούμε τιτιβίσματα και αναγνωρίζουμε. Χωρίζουμε σε ομάδες και κάθε φορά που ακούγεται το κάποιο τιτίβισμα η αντίστοιχη ομάδα σηκώνεται και πετάει.
Ήχος Σταβλοχελίδονου
Ήχος Μελισσοφάγου
Ήχος Τρυγονιού
Ήχος Συκοφάγου
Δώσαμε μια μικρή συναυλία. Καθε παιδί σηκώνεται και ζωντανεύει δυο παρέες παιδιών ή και τρεις . Δείχνει με τα χέρια του ή και το πόδι και η κάθε παρέα κάνει το δικό της τιτίβασμα.

Η παραπάνω δραστηριότητα επαναλαμβάνεται με τη χρήση μάσκας







Φτιάχνουμε ιστορίες πουλιών για το πώς χρησιμοποιούν τη φωνή τους στην κάθε συνθήκη που αντιμετωπίζουν.




















Ζωντανεύουμε μια γιγαντόκουκλα. 



Επεξεργαστήκαμε και αντιπαραβάλλαμε τους Μύθους του Αισώπου "Το Διψασμένο κοράκι" και "Η Αλεπού και το κοράκι" . Στον 1ο το κοράκι σκέφτεται και βρίσκει λύση για να ξεδιψάσει ενώ στον 2ο  δεν σκέφτεται και ξεγελιέται από τα λόγια της αλεπούς και μένει πεινασμένο.

 Τα τιτιβίσματα και άλλο υποστηρικτικό υλικό μπορείτε να τα βρείτε στην αντίστοιχη σελίδα της Ελληνικής Ορνιθολογικής Εταιρείας.

1 σχόλιο:

Σοφία είπε...

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΒΑΣΙΛΙΚΉ, ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!

View more:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...