Εξήγησα την έννοια της τροφικής αλυσίδας
Σειροθετήσαμε τις εικόνες
Φτιάξαμε τροφικές αλυσίδες
και τις ζωγραφίσαμε
Κύκλος ζωής του βατράχου
Οι καρτέλες με τις τροφικές αλυσίδες και του κύκλου ζωής του βατράχου τοποθετήθηκαν στη γωνιά της φύσης για να μπορούν να ασχολούνται μ' αυτές
Κύκλος και σπιράλ
έγινε φίδι
και σπιράλ φίδι
Μεγάλος και μικρός κύκλος
μετατράπηκαν σε αρκούδα
Ημικύκλιο με μισό κομμένο πιάτο
μετατράπηκαν σε σκαντζόχοιρο
και ανακλύσωση: οι αυγοθήκες μετατράπηκαν σε νυχτερίδες. Προσθέσαμε κορδέλα-θηλιά και τις κρεμάσαμε (ξέχασα να τις φωτογραφίσω)
ΡΑΒΔΟΓΡΑΜΜΑ
Μοίρασα στα παιδιά πλαστελίνη και τους ζήτησα να πλάσουν φιδάκια
Συγκεντρώσαμε τα φιδάκια στον κύκλο και τέθηκε ο προβληματισμός:"πώς θα μετρήσουμε τα φίδια;"
Δόθηκαν οι απαντήσεις: "με ένα μολύβι"
"με τα πόδια"
"με τα χέρια"
Ταξινομήσαμε τα φίδια από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και το αντίστροφο και πααρατηρήσαμε ότι είναι σαν σκάλα που ανεβαίνει και κατεβαίνει
Κόψαμε κορδέλες
Χαράξαμε σε κάνσον δύο άξονες: τον έναν τον αριθμήσαμε με τη βοήθεια του χάρακα και στον άλλον κολλήσαμε καρτελάκια στα οποία είχαμε αναγράψει τα χρώματα των φιδιών
και κάναμε τις μετρήσεις μας
Σημαντικές ήταν οι παρατηρήσεις τους ότι αυτό το είχαν δει στην τηλεόραση που "δείχνει για τις εκλογές", και ότι "αυτός που έχει τη μεγαλύτερη γραμμή βγαίνει πρώτος".
Και εγώ τους εξήγησα ότι γι' αυτό κάναμε και εμείς ένα ραβδόγραμμα για να μπορούμε να καταλαβαίνουμε αυτά που βλέπουμε και ακούμε.
ΑΡΙΘΜΟΣ 4
7 σχόλια:
Μπράβο Βάσω μου!!!!Πολύ ωραία δουλειά!!!
ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΗ ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΟΝΗ!!ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΣΩ!!!!
Υπέροχη δουλειά όπως πάντα Βάσω!!!Μπράβο!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΤΕΛΕΙΟ!!! ΛΑΤΡΕΨΑ ΡΑΒΔΟΓΡΑΜΜΑ!!!
Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!
υπέροχες δραστηριότητες!!! μπράβο Βασιλική!!! τις δανειζόμαστε!!!
Τέλεια όλα!!!! Μου άρεσε πολύ που το συνδύασες με τις τροφικές αλυσίδες αλλά και η δραστηριότητα μέτρησης με τα φιδάκια! Υπέροχες και οι κατασκευές σας! Μπράβο για όλα!!!!
Δημοσίευση σχολίου