Η κα Ελυθερία Κατσαμάνη, Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος επισκέφτηκε το νηπιαγωγείο μας και μας πρόσφερε πολύτιμες συμβουλές.
Η κυρία Ελευθερία θέτει στα νήπια ερωτήσεις, π.χ. "Ποιες τροφές είναι υγιεινές και ποιες όχι;", "Γιατί πρέπει να τρώμε υγιεινά;", κλπ.
Τα νήπια έδειξαν μεγάλη προθυμία να απαντήσουν και μέσα από αυτές διαπιστώθηκαν οι γνώσεις τους, δημιουργήθηκαν προληματισμοί και διευκρινίστηκαν λανθασμένες αντιλήψεις.
Ακολούθησε συζήτηση για το ποιες είναι οι διατροφικές ομάδες
την ανάγκη του οργανισμού μας για ενυδάτωση
Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό
Τι πρέπει να τρώμε για μεσημεριανό, βραδινό
Κατάλληλες συμπεριφορές την ώρα του φαγφητού, όπως να μην τρώμε μπροστά στην τηλεόραση γιαιτί μπορεί να φάμε περισσότερο από όσο πρέπει
Μετά την αναχώρηση της διατροφολόγου, κόψαμε εικόνες τροφών από περιοδικά και κατηγοριοποιήσαμε σε υγιεινές και ανθυγιεινές
Συζητήσαμε για τα αποτελέσματα της υγιεινής και ανθυγιεινής διατροφής κάνοντας την παρακάτω δραστηριότητα
Το εικονιζόμενο παιδάκι τρώει υγιεινά είναι γερό και δυνατό, λεπτό, γεμάτο υγεία (κόκκινα μάγουλα) και με γερά δόντια.
Ενώ αυτό το παιδάκι τρώει ανθυγιεινές τροφές και είναι παχουλό, δυσκολεύεται στα παιχνίδια, αρρωσταίνει συχνά (κίτρινα μάγουλα) και κλαέι γιατί τα δοντάκια του χάλασαν και τον πονάνε.
Τις παραπάνω γνώσεις μεταφέραμε και σε ατομικό φύλλο εργασίας κόβοντας τροφές και κολλώντας τες στην αντίστοιχη στήλη των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών (Ευχαριστούμε την κυρία Τάνια Μάνεση από την οποία το κατεβάσαμε).
Τα νήπια έδειξαν μεγάλη προθυμία να απαντήσουν και μέσα από αυτές διαπιστώθηκαν οι γνώσεις τους, δημιουργήθηκαν προληματισμοί και διευκρινίστηκαν λανθασμένες αντιλήψεις.
Ακολούθησε συζήτηση για το ποιες είναι οι διατροφικές ομάδες
την ανάγκη του οργανισμού μας για ενυδάτωση
Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό
Τι πρέπει να τρώμε για μεσημεριανό, βραδινό
Κατάλληλες συμπεριφορές την ώρα του φαγφητού, όπως να μην τρώμε μπροστά στην τηλεόραση γιαιτί μπορεί να φάμε περισσότερο από όσο πρέπει
Μετά την αναχώρηση της διατροφολόγου, κόψαμε εικόνες τροφών από περιοδικά και κατηγοριοποιήσαμε σε υγιεινές και ανθυγιεινές
Συζητήσαμε για τα αποτελέσματα της υγιεινής και ανθυγιεινής διατροφής κάνοντας την παρακάτω δραστηριότητα
Το εικονιζόμενο παιδάκι τρώει υγιεινά είναι γερό και δυνατό, λεπτό, γεμάτο υγεία (κόκκινα μάγουλα) και με γερά δόντια.
Ενώ αυτό το παιδάκι τρώει ανθυγιεινές τροφές και είναι παχουλό, δυσκολεύεται στα παιχνίδια, αρρωσταίνει συχνά (κίτρινα μάγουλα) και κλαέι γιατί τα δοντάκια του χάλασαν και τον πονάνε.
Τις παραπάνω γνώσεις μεταφέραμε και σε ατομικό φύλλο εργασίας κόβοντας τροφές και κολλώντας τες στην αντίστοιχη στήλη των υγιεινών και ανθυγιεινών τροφών (Ευχαριστούμε την κυρία Τάνια Μάνεση από την οποία το κατεβάσαμε).
Μιλήσαμε για την έννοια της πυραμίδας των τροφών και την κατασκευάσαμε με τις εικόνες των τροφών που είχαμε κόψει:
1 σχόλιο:
Τι ωραίες δραστηριότητες !!! Μπράβο σας !!!!
Δημοσίευση σχολίου