Μιλώντας αφενός για τη Δημοκρατία και αφετέρου για τις επικείμενες εκλογές δεν θα μπορούσαμε να μην πραγματοποιήσουμε και τις δικές μας εκλογές.
Αρχικά θυμηθήκαμε τις λέξεις που σχετίζονται με τη Δημοκρατία και εργαστήκαμε πάνω στο παρακάτω φύλλο εργασίας
Στη συνέχεια η κάλπη και τα ψηφοδέλτια ετοιμάστηκαν ενώ το μπακάλικο μετατράπηκε σε παραβάν. Να αναφέρω ότι τους εξήγησα ότι η σειρά των ονομάτων στο ψηφοδέλτιο γράφτηκε αλφαβητικά και τους εξήγησα τι σημαίνει αυτό. ¨Εγραψα την αλφαβήτα με τη σειρά και ρωτούσα: "ποιον έχουμε από "Α"" μου απάντησαν τον Απόλλωνα και την Αριστέα. Το ίδιο συνεχίστηκε με όλα τα γράμματα. Όταν υπήρχαν ονόματα που άρχιζαν από το ίδιο γράμμα κοιτούσαμε το δεύτερο γράμμα και σε ποια σειρά είναι στην αλφαβήτα. Στην περίπτωση των ίδιων ονομάτων κοιτούσαμε το αρχικό του επιθέτου.
Οι ομιλητές που θέλανε να πάρουν το λόγο γράφτηκαν σε έναν κατάλογο για να τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Μάλιστα καθένας από αυτούς έπρεπε να τηρήσει τον προβλεπόμενο χρόνο (μέχρι να αδειάσει το μπουκαλάκι με το νερό: παρατήρησε την κλεψύδρα νερού κάτω αριστερά)
Η εφορευτική επιτροπή έλαβε θέση και η ψηφοφορία ξεκίνησε. Προτείναμε δύο σταυρούς και μπορούσαν να ψηφίσουν και τον εαυτό τους. Το αποτέλεσμα δεν μας ενδιέφερε και δεν θα υπήρχαν νικητές, μας ενδιέφερε μόνο η διαδικασία.
Η κάλπη άνοιξε και κάθε παιδί άνοιγε ένα ψηφοδέλτιο και προσπαθούσε να αναγνωρίσει τα σταυρωμένα ονόματα ενώ η κυρία τα κατέγραφε
Στο τέλος ο καθένας από εμάς μέτρησε τις ψήφους του και έγραψε δίπλα τον αριθμό
2 σχόλια:
Απίθανη η σκέψη σου να ξεκινήσεις από τον αρχαίο πολιτισμό και να το συνδυάσεις με το επίκαιρο θέμα των εκλογών!!!
Πραγματικά αυτό ήταν το σκεπτικό μου!
Δημοσίευση σχολίου