Δευτέρα 27 Ιανουαρίου 2014

Αινίγματα για Ζώα σε χειμερία νάρκη

Χελώνα

Μπάλωμα στο μπάλωμα και βελονιά δεν έχει.Τι είναι;


Σαλιγκάρι

Κέρατα έχω, βόδι δεν είμαι. Σαμάρι φορώ μα ούτε γάιδαρος είμαι. Όταν περπατώ γράφω, δίχως γνώσεις καθόλου να έχω. Τι είναι:


Σκαντζόχοιρος

Τον εχθρό μου δεν φοβάμαι γαιτί είμαι αγκαθωτό. Τον χειμώνα όλο κοιμάμαι και την άνοιξη ξυπνώ. Τι είναι;

Βάτραχος

Πράσινη είναι η φορεσιά του, φουσκωμένη η κοιλιά του. Σε στεριά και σε νερά ξεφωνίζει, τραγουδά. Τι είναι;

Μυρμήγκι

Είναι έντομο μικρό μα διαθέτει και στρατό, νοσοκόμες, γεωργούς, κτηνοτρόφους και φρουρούς. Τι είναι;

Φίδι 

Πέφτει σε χειμερία νάρκη την άνοιξη, ξυπνά, σέρνεται κουλουριάζεται, κεντρίζει, κυνηγά. Τι είναι;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

View more:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...